השנקל שלנו באהבה אליכם, והפעם

~ ניהול רשתות חברתיות ~

למה אני צריך שירות ניהול מדיה חברתית?

ניהול מדיה חברתית הוא תהליך של ניהול האינטרקציות במדיה המקוונת והתכנים שלכם בכל ערוצי המדיה החברתית, כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב ופינטרסט. ניהול מדיה חברתית זה העלאת עדכונים לפרופילים של החברה שלכם במדיה החברתית. זה גם כולל יצירת אינטרקציה או מעורבות עם הקהל שלכם וחיפוש אחר הזדמנויות חדשות כדי להגדיל את החשיפות והנראות.

למעשה, לא משנה כמה כסף תשקיעו ואיפה תשקיעו אותו, ללא תוכן מנצח זה פשוט לא זה. תחשבו על זה, נגיד ותראו את אותו פרסום 10 פעמים ביום אבל הוא פשוט לא יתפוס את תשומת לבכם, האם זה יגרום לכם להתעניין במוצר? מצד שני, מספיק שתראו פעם אחת פרסום עם תוכן מעניין שיתפוס אתכם ומיד תרצו לברר פרטים נוספים על המוצר.

ניהול דפים עסקיים ברשתות החברתיות השונות, אפשר באחת, אפשר בשתיים ואפשר גם בכולן.

ניהול מדיה חברתית מעבר למטרות הראשוניות שלו, גם מהווה ערוץ ליצירת וחיזוק תדמית לכל עסק וחברה שרוצים להתפתח ולגדול ולתפוס מקום טוב אצל הגולשים. כל עסק שרוצה להתמתג חייב להיות נוכח ברשתות החברתיות, תחת ניהול מדיה חברתית בצורה מקצועית. כל משרד פרסום שמחזיק מעצמו משרד מקצועי, לא יורה לכל הכיוונים כי אולי הוא לא רוצה את כל הכיוונים. כלומר- כל מסע פרסום ולא משנה איפה מעלים אותו, מחייב אסטרטגיה, מטרות ויעדים שהעסק רוצה להשיג כאשר המדיה החברתית היא רק חלק מנוכחות דיגיטלית רחבה המחייבת היום כל עסק. זהו המקום בו גולשים ייפגשו במותג שלכם, יכירו אתכם ואולי גם יהפכו ללקוחות.

כיצד אנו משפרים מכירות בעזרת דף עסקי

מגדירים יעדים חכמים

למה אתם במדיה החברתית מלכתחילה? אנחנו ב-Blaze לא חושבים שהתשובה צריכה להיות "מפני שכולם שם". אנו סוברים שמותגים צריכים להגדיר יעדים ספציפיים, מדידים, ניתנים להשגה, רלוונטיים ומוגדרים בזמן. לדוגמא: עד סוף הרבעון אנו נגדיל את שיעור התגובה שלנו בפייסבוק ב-25%. זהו יעד שבא להשיג מטרה, הוא מדיד ואנו יכולים בעזרת פוסטים אורגניים (וגם בעזרת קמפיינים) להוביל ליעד.

מזהים את קהל היעד

לאחר שנגדיר מטרות, ננסה לשרטט את קהל היעד במונחים של: באילו רשתות חברתיות הוא נמצא, מה לוח הזמנים והפרסום שהוא פעיל, מה סוג התוכן שהוא צורך, כיצד הוא מפרש את המותג, כיצד להנגיש לו את המידע בפרופיל העסקי ועוד.

מותגים רבים לא מצליחים מכיוון שהם לא מפרסמים תוכן שמדבר לקהל שלהם. אנו מקדישים זמן לבחון את הקהל, להבין מה האתגרים שלו ולאילו מותגים הוא מתחבר ברשתות חברתיות, ניתוח תחרות יכול לעזור לנו להבין כיצד לבדל את העסק אותו אנו מקדמים ואת הנוכחות שלו במדיה החברתית.

אנושיות

לטעמנו אחת הטעויות שעסקים עושים ברשתות החברתיות היא חוסר אנושיות או אי-שיתוף של תכנים שהקהל רוצה לצרוך. המדיה החברתית נועדה לשתף וכך היא מפיצה את הבשורה. בעידן המודרני של שקיפות, אנשים רוצים להכיר את העסק ברמה אישית יותר. אנו עדים למותגים שיוצאים מהקופסא ומדברים עם העוקבים שלהם כמו חברים כדי לא להראות רובוטיים מדי- ואלו המותגים שמנצחים.

עיצוב ויזואלי

פייסבוק ואינסטגרם מציגות תמונות, וידאו ושידורים חיים בצורה יוצאת מן הכלל ויודעת להביא מדדים איכותיים הקשורים לקהל הצופה, מספר צפיות, זמן צפייה ועוד. אנו מומחים בעיצוב תמונות ווידאו (אינפוגרפיקה, תדמית ועוד) לדפי פייסבוק ואינסטגרם ועושים קמפיינים מאד מוצלחים בוידאו (גם לטיקטוק)

ניהול עמוד אינסטגרם - איך עושים את זה נכון?

בשנת 2010 הושקה אחת האפליקציות הפופולריות בעולם ומאז השתנו חיינו. אינסטגרם היא ללא ספק אחת מהרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם. עם סנכרון פשוט מושלם יחד עם עמוד פייסבוק, תוכלו לנהל מערך שיווקי רציני ולתפוס יתרון משמעותי על המתחרים שלכם. הידעת? על פי הסטטיסטיקה, משתמשי אינסטגרם פעילים פי 2 מכל רשת חברתית אחרת וכך גם הסיכוי לבצע רכישה ולהיחשף לעסק שלכם.

אם כבר ניהול מדיה חברתית, אז אינסטגרם. בכל מה שקשור לניהול עמוד אינסטגרם, הצורך בקריאייטיב חדשני, והתחזוק השוטף הנדרשים לעמוד אינסטגרם מניב, הם חיוניים לביסוס האמון עם הקהל וליצירת אינטראקציה באופן שוטף. העניין הוא פשוט : צריך להמציא את עצמך כל יום מחדש. כל יום להיות רלוונטיים. לכן לרוב לבעלי העסקים לא יהיה את הזמן לעשות זאת בעצמם, וכתוצאה מכך נדרש להיעזר במשרד פרסום.

פה אנחנו נכנסים לתמונה כדי לסייע לך לעשות זאת! אנחנו יודעים לייצר תוכן, להבין את ה DNA של העסק והמוצר או השירות שהעסק שלך מציע, ולייצר את האינטראקציה השוטפת עם הגולשים כדי לקדם את העסק באופן אורגני באינסטגרם. אנו יודעים מה לפרסם, איך לפרסם, מתי ולמי ובכך לתחזק באופן שוטף את העמוד כדי לשמור על רלוונטיות.

פייסבוק - קלאס באפס מאמץ

למרות שרובכם ודאי יודעים זאת, הגיע הזמן לצעוק את זה – פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם! עם כמעט 2 מיליארד משתמשים פעילים, מתוכם 5 מיליון בישראל, זה פשוט פשע לנהל עסק ללא עמוד פייסבוק פעיל. גם אם אתם חושבים שהלקוחות שלכם לא נמצאים בפייסבוק (מה שברוב המקרים לא נכון), עמוד פייסבוק פעיל הוא דבר חשוב המשפר את תדמית העסק ומעניק חשיפה תמידית לקהל לקוחות פשוט עצום.

המטרה בניהול מדיה חברתית ובדגש על פייסבוק, היא ליצור תוכן שיגרום ליצירת שיח אצל הגולשים. יש הרבה טכניקות שאנחנו נעזרים בהם וסוגים שונים של פוסטים, אבל המטרה העיקרית היא לייצר תוכן שאנשים ירצו לדבר עליו, לשתף אותו לחברים, להגיב עליו ולהביע את דעתם, לפעמים התוכן יהיה תוסס, לפעמים הוא יהיה פשוט מצחיק, לפעמים הוא גם יהיה כזה שפשוט יעשה באז ויגרור תגובות שונות, אבל בשורה התחתונה – התוכן צריך להיות ויראלי. כזה שיזכרו, בדיוק כמו שעד היום כולכם זוכרים פרסומת כזו או אחרת שהשאירה אצלכם חותם. היא יכולה להיות מרגשת/מצחיקה או פשוט שיווקית אבל עם סיסמא מנצחת.

אצלנו בבלייז, אנחנו שמים דגש על חיזוק הבידול של העסק, העברת מסרים שמייצגים את מהות העסק והחזון שלו, יצירת שפה מסוימת, אחידה למותג בדיגיטל תוך שימוש בגרפיקה מקצועית ומושלמת. אנחנו נייצר תוכן, כזה שיגרום לגולשים להתחבר למותג ולדבר עליו, כזה שיגרום לעסק שלך לצמוח יותר!

טיקטוק - העברת המסר בכמה שניות

הרשתות החברתיות מדהימות אותנו כל פעם מחדש. טיקטוק, השחקנית החדשה שנמצאת כבר בערך שנה בשוק העולמי, ללא ספק כבשה את הקהל הצעיר. טיקטוק היא רשת חברתית שהפוקוס שלה הוא בעיקר על סרטונים קצרים של עד 60 שניות, ויש לה אלגוריתם ממש מגניב. הוא לא מבוסס על כמות האוהדים שלנו או העוקבים באינסטגרם ובפייסבוק, בשונה מרשתות חברתיות אחרות, TIKTOK חושפת את הסרטונים שלכם על פי תחומי עניין והרגלי צריכת תוכן. ככה שגם אם יש לי 10 עוקבים בלבד, באמצעות סרטון ויראלי טוב אחד אתם תוכלו להיות סלבס ברגע. מדובר בבשורה של ממש בכל מה שקשור לחשיפה של מותגים בצורה אורגנית. מאוד סביר להניח שבשנים הבאות אנחנו נראה אותה צומחת ותופסת חלק משמעותי אצל הקהל הבוגר (בכל זאת הקהל הצעיר לא נשאר צעיר לנצח) והפרסום הממומן יהפוך להיות שם רלוונטי מתמיד, עד אז כמובן שאנחנו עם האצבע על הדופק.

בשורה התחתונה, האם אנחנו ממליצים לפרסם בטיקטוק?

כן! כל מי שזוכר את פייסבוק בתחילת דרכה יודע שהשמיים הם הגבול! כל עוד עובדים נכון וחכם, האפשרויות להצלחה הן רבות, והזדמנות להיכנס ראשונים לפלטפורמה חזקה וייחודית כמו זו היא הזדמנות חד פעמית שחבל לפספס!

תפריט נגישות

בואו נגדל ביחד

stay in touch