השנקל שלנו באהבה אליכם, והפעם

~ בניית אתרים ~

מי, מה, מו, ומו מה מי - בואו נתחיל >

הקדמה

בעולם העסקים של היום, אתם חייבים להחזיק בנכס דיגיטלי כדי למשוך אליכם לקוחות, לגרום להם לחזור ולגבור על המתחרים. רוב בעלי העסקים כבר מבינים שנוכחות דיגיטלית היא הכרחית, אבל לא מעט עסקים קטנים עדיין מאמינים שהם יכולים להסתדר בלי בניית אתר אינטרנט, ולהסתפק בשיווק ברשתות החברתיות. כמובן שחשוב מאוד להיות נוכחים גם בעולם הסושיאל, ורשתות כמו פייסבוק אכן מספקות כלים ואפשרויות, אבל לא כדאי לכם לעשות את זה על חשבון בניית אתר אינטרנט. הנכס הדיגיטלי העיקרי של כל עסק צריך להיות אתר טוב ומקצועי.

רוב האנשים שצריכים שירות מקצועי או מחפשים לקנות מוצר כלשהו, פונים קודם כל למנועי החיפוש ברשת, ובעיקר ל-Google כמובן. כדי שיבחרו בכם בין אלפי התוצאות האחרות, אתם צריכים להיות שם ורצוי שתופיעו כמה שיותר גבוה. בניית אתר אינטרנט היא לא עניין יקר, ואם תעשו את זה נכון תוכלו לחסוך כסף ואפילו להגדיל את ההכנסות, לפנות לעצמכם זמן יקר ולבסס את המותג שלכם בעיני הלקוחות ומול המתחרים.

מה בעצם הופך את האתר לאתר איכותי ?

למה חשוב בכלל שהאתר שלכם יהיה איכותי? מסיבה פשוטה: אתם רוצים לספק לגולש (מי שבתקווה יהפוך ללקוח שלכם), חוויית גלישה מעולה! בעוד אתר איכותי יבסס את התנאים לחוויה מצוינת, אתר שאיכותו בינונית יעשה בדיוק את ההפך. ולכן, חשוב שתדעו אילו פרמטרים מגדירים את איכות האתר:

  • מהירות גלישה באתר – אי אפשר לדבר על בניית אתרים ועל איכות, מבלי לדבר על מהירות הגלישה. זהו הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק מסיבה פשוטה: כשהגלישה באתר איטית ומקרטעת, כל השאר לא משנה. לכן, אנו ממליצים מיד עם הכניסה לאתר, ללחוץ על כמה קישורים רנדומליים במטרה לאמוד את זמן התגובה וכמה הוא מהיר. 
  • האם מטרת האתר ברורה? – הצצה על חלון הראווה של חנות ספרים לדוגמא, מספיקה לכם בכדי להבין שהמוצר שרוצים למכור לכם הוא ספר, ולא שואב אבק. זו אינדיקציה נוספת שתוכל להעיד על איכות האתר: האם אתם מצליחים להבין בשניות הגלישה הראשונות מהי מטרתו? חשוב שסוג ומטרת האתר יהיו ברורים – האם זהו עמוד נחיתה, אתר תדמית או חנות אונליין, ובעיקר – מהי תכליתו? לגרום לגולש להשאיר פרטים, למכור לו מוצר ישירות מהחנות, ליצור תדמית חיובית על העסק וכן הלאה…
  • עיצוב גרפי מרשים – בניית אתרים אינה מתמקדת רק בתשתית הטכנולוגית, אלא גם בצורה ובעיצוב. עיצוב מרשים לאתר, תורם בהכרח ליצירת רושם טוב יותר על הגולש. כשאתם נכנסים לראשונה לאתר שלכם, התגובה שלכם צריכה להיות WOW.
  • בלוג/מאמרים/מידע מקצועי – זה אולי לא הדבר הראשון שתחשבו עליו בהקשר של איכות, אך חשוב להבין את חשיבותו: הקמת לשונית של בלוג (שיכולה להיקרא גם מאמרים או מידע מקצועי), מעידה על הבנתו של בונה האתרים בקידום וביצירת ערך רב לגולש. 
  • קישורים לרשתות החברתיות – קישור לרשתות החברתיות (אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב וכו…), חובה בכל אתר – תדמית או מכירות. אולי תופתעו, אך איכות האתר מוגדרת גם ע"י שילוב קישורים אליהן. המטרה היא לענות על כל צרכיו של הגולש, וסביר כי מתעניין בכם ירצה קישור מהיר לרשות החברתיות שלכם. 

היתרונות שתשיגו מבניית אתר לעסק שלכם:

  • תדמית טובה יותר. כמעט ולא צריך לשכנע בנושא הזה, עסק עם אתר אינטרנט נתפס כעסק רציני ואמין הרבה יותר, מה שיגרם ללקוח לביטחון, מה שיגרום לו לבסוף לבצע איתכם עסקה, לקנות את המוצר שלכם או לשכור את השירות שלכם. את אתר האינטרנט אפשר לפרסם ברשתות החברתיות ובכך לחזק את התדמית שלנו גם בעיניי קהל הלקוחות שנמצא שם.
  • לקוחות חדשים ימצאו אותך. כן, הם ימצאו אותך ולא אתה אותם. בניגוד לשיטת השיווק ברשתות החברתיות בה אתה מגדיר את הקהל שתרצה למצוא כדי שאולי יתעניין בפרסום שלך, כאן זה עובד הפוך. ולטובתנו. כשאתה מפרסם בגוגל אתה מפרסם לקהל שכבר מחפש את השירות שלך, לכן הסיכוי לביצוע עסקה גדול הרבה יותר, בהתחשב בכך שהאתר נראה טוב ומוכר מספיק כמובן.
  • יצירת לידים איכותיים. ראשית, מה הוא ליד? ליד הוא טופס פרטי לקוח המתעניין בשירות שלכם. מאגר לידים הוא מאגר פרטי לקוחות המתעניינים בשירות שלכם. איך נמדדת רמת האיכות של הליד? ע"י רמת הרלוונטיות והמוכנות של הלקוח לבצע איתכם את העסקה. בחזרה לענייננו, איך אתר אינטרנט יכול לייצר לנו לידים איכותיים? כאשר בונים את האתר בצורה מקצועית, דואגים להשאיר טופס מילוי פרטים במספר מקומות באתר (במידה כמובן), הלקוח כבר ביקר באתר שלכם, קרא על השירות או המוצר שלכם והתעניין מספיק כדי להשאיר פרטים, מה שאומר שהליד הוא בהחלט איכותי. 
  • זמינות 7\24. אתר אינטרנט הופך את העסק שלך לזמין ללקוחות בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. בעזרת כמה פיצ'רים פשוטים, ניתן לתת מענה ללקוחות, אופציה לנהל שיחה, לקבל תשובות לשאלות ולהשאיר פרטים, כל יום כל היום. וזה לא מצריך ממכם כלום כמובן, ברגע שתקבלו את המידע תוכלו לחזור ללקוח בשעות הפעילות שלכם לאחר שהלקוח כבר ביצע אינטראקציה חיובית עם העסק.
  • הקלה על הלקוח ועל העסק. לפעמים הלקוח בסך הכל רוצה לדעת מספר פרטים יבשים על המוצר או השירות לפני הרכישה, לפעמים הוא רק רוצה לדעת את שעות הפעילות ולפעמים הוא פשוט רוצה להראות לקרובים ולהתייעץ. אתר אינטרנט מקהל על הלקוח מבחינת הזמינות והנגישות שיש לו לגבי כל השירותים או המוצרים שלכם ומקל עליכם בכך שבמקום לקבל שיחת טלפון או הודעה על כל שטות, אתר האינטרנט עושה בשבילכם את העבודה.

איזו אווירה אני רוצה ליצור?

אי אפשר לדבר על עיצוב אתר תדמית לעסק, מבלי לדבר על הצבעים באמצעותם האתר יעוצב. צבע הוא שפה לכל דבר – הוא יוצר אווירה מסוימת ומעצב רגשות. בעת שתדעו להשיב לעצמכם על השאלה "איזו אווירה אני רוצה לייצר עם העסק והאתר שלי?", יהיה ניתן לגבש קונספט עיצובי לאתר ולהוציאו אל הפועל. לדוגמא: נניח ויש לכם עסק למכירת נרות בוטיק ריחניים. סביר כי תרצו לעורר אווירה ותחושות של רוגע ופינוק, יוקרה ואלגנטיות. צבעים שיהיה נכון להשתמש בהם יהיו לבן (ניטרלי ונקי), תכלת (רך ועדין), שילוב של שחור ולבן (יוקרה), ונגיעות של זהב.

האם הייתם יכולים לגלוש יותר מעשר שניות באתר שמעוצב בצבע ירוק זוהר? האם אתר המעוצב בלבן ועליו טקסט בצבע אפור היה מעודד אתכם לגלוש בו? אנחנו מנחשים שלא. לאורך תהליך בנייה ועיצוב של אתר תדמית לעסק, עליכם לזכור כי אתם בונים ומעצבים מוצר שאמור לייצר עבורכם לידים והכנסות. אתר שלא יהיה נעים וחווייתי לגלוש בו, יצטיין בעיקר בדבר אחד – נטישה המונית. המשמעות ברורה: האתר חייב להיות מעוצב ע"פ "כללי העיצוב הנכונים"!

שדרו מקצועיות ואמינות ללקוחות

אחד היתרונות הגדולים ביותר שנלווה לבניית אתר לעסק הוא לא רק היכולת להגדיל את החשיפה או לצמצם עלויות פרסום, אלא יכולת לנסוך בלקוחות הפוטנציאלים את התחושה שאתם יודעים מה אתם עושים ושיש לכם את היכולת לתת להם את השירות ו/או המוצר שהם מחפשים. כלומר, מה יכול להיות יותר טוב לעסק מאשר לאפשר ללקוחות לבחון את יכולותיו ללא לחץ ומתוך עמדה שהם עצמם בחרו להיכנס, כאשר דרך מתן דוגמאות או אינפורמציה רלוונטית ניתן למעשה להגדיל את הרצון שלהם לעבוד אתכם, והאמינות והמוניטין שנלווה לעסק שלכם.

עלויות?

לעלויות של חברת בניית אתרים באינטרנט ישנן השפעה ניכרת על השיקול שלכם. אבל חשוב לדעת מלכתחילה מה אתם מקבלים בתמורה למחיר אשר אותו תשלמו. חברה אשר תבנה לכם אתר אשר ישרת אתכם נאמנה לטווח הארוך, שווה כל שקל. באם האתר ייבנה בצורה איכותית עבורכם, הדבר יהיה משמעותי באופן ניכר מאשר חברה שתיתן לכם הצעת מחיר זולה יותר ותבנה לכם אתר אינטרנט שלא בנוי בשיטות מתקדמות ושלא תואם לצרכים שלכם.

בניית אתרים מותאמים למכשירים ניידים (סלולריים) וטאבלטים (Responsive Design)

כיום, יותר ויותר גולשים לאתרי אינטרנט באמצעות הטלפון הנייד. לכן, אנחנו נקפיד על התאמה מיטבית לגלישה במובייל. לשם כך, ולא נלאה אתכם בפרטים הטכניים, האתר ייבנה באחוזים, כך שהוא יוכל להקטין ולהגדיל את הפרופורציות שלו בהתאמה לאמצעי הגלישה של הגולש הפוטניאלי - מחשב נייח, לפ טופ או טלפון נייד ובכך למכסם את חוויית הגלישה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט – לא מוכרחים לעשות זאת לבד

עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט דורש מיומנות רבה, כך שמי שאין לו ניסיון בתחום עלול לבזבז זמן יקר על פיתוח אתר, זמן שהוא יכול לנצל לטובת פיתוח העסק שלו. אנו מציעים לכל בעל עסק שיש לו חלום לפתח ולבנות את האתר עבורו. אצלנו פועלים בשיטתיות כדי להוביל אתכם להצלחה המיוחלת

תפריט נגישות

בואו נגדל ביחד

stay in touch